VÅR BARNEHAGE ER MEDLEM I PBL

Som medlem i PBL får vår barnehage tilgang til hjelp og rådgiving på en lang rekke områder som drift av barnehagen, arbeidsgiverrollen, juridisk bistand, kontroll av tilskudd og krisekommunikasjon.

Foruten all hjelp og rådgiving som er inkludert i medlemskapet, får barnehagen tilgang til kurs, konferanser og andre arrangementer. Det tilbys også en rekke produkter, tjenester og rabattavtaler - til gunstige medlemspriser.

Som medlem i PBL er barnehagen dessuten med på å støtte opp om PBLs arbeid for å sikre likeverdige rettigheter og bærekraftige rammevilkårer for alle private barnehager.

Barnehagepensjon vil gi de ansatte ytelser som er minst like gode som det offentlig tjenestepensjon gir. Dette gjør vår barnehage til en attraktiv arbeidsplass for dyktige ansatte.

En god pensjonsordning skal være en del av kvalitetsstempelet ved å være en PBL-barnehage.